tiistai 20. joulukuuta 2011

Hyvää Joulua!

Syksy on mennyt kuin huomaamatta ohi isojenkin elämänmuutosteni myötä ja on ollut hieman vähemmän aikaa istuksia tietokoneella viettämässä vapaahetkeä.

Neulonut olen silti villasukkia, lapasia ja vauvan neuleitakin muutaman. Yhden päässä pysyvän piponkin sain aikaiseksi itselleni ja on nyt käytössä silloin tällöin pakkaskelejä odotellessa. Virkkasin yhden pitsiliinan ja se odottaa viimeistelyä ja kameraa kuvatakseni sen tänne muistojeni joukkoon.

Kännykkänikin vaihtui uuteen ja sen käytön opetteleminen on ollut hauskaa puutteellisesta käyttöohjeesta johtuen. Ei vanhempi ihminen opi uusille tavoille niin helposti kuin nuorempana, huomasin:)! Mutta oppii kyllä kunhan on tarpeeksi motivoitunut oppimiseen. Minä ainakin uskallan kokeilla kaikkea uuttakin ja sitten olen mielissäni saatuani jonkin ongelman ratkaistua.


Kilttinä olen ollut ja joulupukkia odotan kovasti joululahjoja tuomaan. Itse olin joulupukin apurina ja postittelin läheisilleni kauemmaksi lahjapaketit. Hyvää joulua toivotan lukijoilleni ja joulurauhaa kaikkien sydämiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti